Iyi geceler güzel anneler herkesin bayramı mübarek olsun.. bugün için ablama gidecektim 1 saat falan uzaklikta dün sabah aniden her tarafini kasinti ve dokuntu sarmiş bu sabahta doktora gitti acile. 2 iyme yapmislar birde hap vermisler iyne ve haptan sonra yani bugun sabahtam beri hic bir belirti yok kasintisi dokuntusu falan acaba alerjimi uyuzmu anlayamadik bu hastaligi gecirenler iyne veya ilactan sonra birden kaybolabilirmi belirtiler bilgi verirseniz cok sevinirim. Buvarada korkudan gidemedim tabiki ne olur ne olmaz diye