Kızlar oğlum 3,860 doğmuştu anne sütü içmiyor arada sağıp veriyorum mama ile besleniyor 1 saatte 1,5 saatte acıkıyor 60 veriyorduk 75’e çıkarttık
Doktora gittik çok yiyor diye doktor kızdı bu çocukok kilo almış demişti 15 günlük iken gittiğimizde baya azar yemiştik 4260 olmuş diye kızmıştı
Geçen hafta 20 günlük iken tekrar gittik orada ki doktor da yiyen çocuk iyidir yemediğinde kötü dedi
En kötü şuan 4700 felan olmuştur diye tahmin ediyorum 24 günlük olduk obez mi olur bebeğim bilmiyorum aşırı dertliyiz şu mama ve kilo konusunu taktik kafamıza oyalıyoruz ama kendini öyle bir sıkıyor ki kıpkırmızı oluyor acıkınca :(