Regl olduğunuzu nasil anliyorsunuz ki ben dogum yapali 22 gün oldu eskiden regl 3 gün sürerdi benim akinti da az gelirdi dogumdan sonra iki hafta olmasi gerektigi gibi kanama oldu sonra azaldı 4 5 gün regl gibi kanamam oldu bugün bitti mesela lekelenme var sadece. O kadsr erken olmaz herhalde regl rahatsiz edecek sekilde anlattıysam kusura bakmayın herkes regl olunca anliyor bende hic anlamıyorum basligi gorunce yazayım dedim