Sultancaa11222111 Kızlar lnesta yani atasun kendi markası güzel mi sizce alıp kullanan var mı? Çok da abartılı birsey gerek yok kendimce fiyat açısından me diyorsunuz acaba alıp memnun kalan var mı?
Birkedibirbebekkkk Sultancaa11222111 evet gecen sene almistim hala kullaniyorum cok memnunum. 169 tlye almistim simdi de 250-300 arasi olmus.
Sultancaa11222111 Birkedibirbebekkkk evet o fiyatlarla şuan zaten osse de var onlarda güzel aslında işimi görsün yeterli marka takıntım yoktur bir sorayım.dedim teşekkür ederim canım