Beenn😞 benım oğlumda bir yasinda yakalandı şuan bu sekizinci günümüz ama agzına bısrey almıyor bi anda gıttı iştahı agzını hiçbişeye açmaz oldu sevdıgı seylerıde yani. Hastalık belırtısı gıttı ama iştahsızlık devam ne kahvaltı ne yemek zar zor arada çorba o kadar mama içiriyor umut karnı az doysun dıye yoksa yemeye yemeye iyice kötü olucak