Kızım 43 günlük. Kolik ve alerjik bebek olduğu için çok zor uyuyor, son zamanlarda sadece memede uyumaya başladı çıkarınca ağlıyor. Emziğe alıştırmak istiyorum en azından ağlama krizlerinde uyurken yardımcı olsun diye ama istemiyor atıyor hemen. Nasıl alıştırabilirim bir fikriniz var mı? Ya da başka öneriniz var mı