Pamukcukk Doğumdan 45 gün sonra geldi ama ikinci 10 gün gecikti karnım ve bacağım bazen ağrıyor şimdi gelcek diyorum yok 🤷🏻♀️ bu normal bir durum mu?
Sudee96 Pamukcukk ikinci olacak diye birşey yok hemen düzene girmeyebilir normal ben ilk bebeğim 3 aylıkken oldum 2. Reglimi 3 ay sonra oldum gecikme olarak görmeyin bence. Ağırlar da normal olabilir rahim kendini toparladığı için
Sudee96 Pamukcukk yok yok korunuyorsanız içiniz rahat olsun hemen düzene girmiyor malesef rica ederim