Adet olmadan üstelik aylık iğne vurulurken doğumdan 4ay sonra hamile kaldım. O kadar ihtimal vermedim ki hamile kalacağıma iğne vuruluyorum çünkü bebeğim 16 haftalıkken kaybettiğimde öğrendim. İki Şok birden yaşadım. Aynı gün Hem hamile olduğumu hem bebeğimin karnımda öldüğünü öğrendim. Olabiliyor dikkat edip önlem almakta fayda var.