Zynp26- Kizlar ayağım bu şekil aldı sol ayak ağrısıda var kemik çıkıntisı gibi olmus ne bu ya ağrıyor
Zynp26- 1prens1kedii1 bilmiyorum ki canim sagol doktora gittim filmde cekti bisey yok dedi ama sonra daha cok sisti
Mihriballimm Şişmiş bileginiz burktunuz mu acaba yada aniden dengesiz basmış olabilir misiniz üzerine sabunla ılık suyla masaj yaparak yıkayın sonra evde zeytin varsa zeytin bağlayın ağrısını alır geçmezse doktora gidersiniz
Zynp26- Mihriballimm Mihriballimm tesekkur ederim canim bu şiş gibi duran taraf kemik çıkıntısı gibi daha önce de agriyodu 1 ay olmadi doktora gittim film cekti bisey yok dedi ama niye bu kadar sisti bilmiyorum gecmesse tekrar gidecegim
Zynp26- Gul-42 canim doktora gittim film cekti ama bu kadar sis falan degildi bisey yok dedi 1 ay olmadı ama simdi daha cok sisti neden bilmiyorum gecmesse doktora gidecegim
Gul-42 Zynp26- evt canım ayagımda oldu ben dogumda uyusukken bır yere vurmusum hatırlamıom tabı ultrasonla bakıldı odem boyle patlayacak gıbı hıssedıyordum esım kolumdan kan sulandırıcı yaptı gectı
Zynp26- Gul-42 bana da film cekti qma bisey yok dedi ama tabi bu kadar degildi ayağım bilemedim ki ne yapsam fazla ağrı yok