Rules biz de atma huyu var. Vurma değilde ne bulursa atıyor nereye gelirse. Bunun için de çocuk psikologuna danıştım. O bana ‘ hiç kimseye bir şey atmıyoruz, bu attığımız şeyler zarar verebilir’ deyin dedi. ‘ sen zarar veriyorsun’ dilini kullanmayın çünkü bunu anlayamaz ve anlamak için devam eder dedi. Bir de bu dönemde çocuklar deniyorlarmış. Şunu yaptığımda hala annem orada mi gibi denemeler yapıyorlar ondan bu tarz davranışları sergiliyorlarmış. Bunlar bizim psikoloğumuzun, bize tavsiyeleri. Belki işinize yarar diye iletmek istedim