kubrabaygeldi Hanifeak evet canm aynı dönemde bende oldum. 5-6 gün sürdü sonraki ay tam zamanında oldum
elifiii Hanifeak ilk bir yıl böyle düzensizliklerin olması normalmiş. hatta 18 ay regl olamayan vs. var. ama yine de kontrole gitmekte fayda var.
Noname Hanifeak bende doğum yapalı 4 buçuk ay oldu.. Lohusanın ardına regl oldum ve ortalama son 2 aydır Bi hafta regl bir hafta ara tekrar 1 hafta regl şeklinde devam ediyor.. Bu son regl da durdu inş düzene girmiştir..
Deletedmom484545 Hanifeak lazımlık aldım . Ona yapmak istediği için hep çişi falan gelince gitti. Renkli filli falan cok sevdiği için.
Hanifeak kubrabaygeldi ilk doğumumda hiç böyle birşey yaşamadım tam tersi 3 ayda bir oluyprdum ayy korkudan midem bulandı ya teşekkür ederim
ozlemckmk Benimde öyle oldu bende doktora gideceğim lohusa kanamam bitti 40 olmadan o 40in icinde adet oldum sinra iki hafta geçmeden tekrar oldum
Hanifeak ozlemckmk düzensiz olabileceğini biliyordum da ne bileyim geç olunabileceğini düşünürdüm hep 🤷♀️
Hanifeak elifiii evet ama ne bileyim bir ayda ikinci adet hiç yaşamadım anksiyete bozukluğu var aklıma türlü türlü korkular geliyor bildiğim halde 🙈
saripapatyam2 Hanifeak bende öyle oldum 7 ay olmadım sonra 2 şer hafta arayla 3 kez adet oldum 🤦🏼♀️ 4. Adet biraz gecikmeli oldu yavaş yavaş düzene giriyor sanırım
Hanifeak saripapatyam2 ben oldum da 3 adeti mi bu 3. Adetten iki hafta sonra şimdi kanamam olunca aklıma gelmedi de tekrar adet diye birşey o korkuttu