Benim düzenli gittiğim doktor beni sinir etti bebeğim 1 yaşına girdi
Balık yağı yazarmisiniz diyorum o ilaçların 4 yaşına kadar neler yaptığının kanıtı yok güvenilirligi yok ceviz yesin semiz otu yesin omegasini alır diyor
Vitamin yazarmisiniz çok iştahsız ve zayıf diyorum hiç gerek yok öyle şeylere yogurt yesin diyor
İsilik oluyor sürekli krem ne önerirsiniz diyorum banyo yapsın hergun diyor 😂
Sivrisinek ten korumak için hangi spreyi alayim diyorum almayin diyor
1 yaş itibariyle D ve demir de kullanımı bitmiş
Tamam çok dogalci anladim o bir doktor benden iyisini bilir tabiki ama ne bileyim hiç içime sinmedi bayramdan sonra başka doktora gideceğim siz ne düşünüyorsunuz ve kullaniyorsunuz fikirleşelim??