ElifMeryem25 Ben doğumdan sonra deo dorant dahi kulanmadım meme reddi olmasın diye. Sizler nezaman kulandınız artık ter kokuyorum çok utanıyorum 😅
kurabiyem28 ElifMeryem25 üstte kalsın. Bende hamile olduğumu öğrendiğimden beri kullanıyorum. Ona rağmen Meme reddi yaşıyorum
cydcvk ElifMeryem25 bu gün ilk defa parfüm sıktım kızımda şok oldu☺️ 24 aylığız bende hala emziriyorum canım
Asyaveannesi04 ElifMeryem25 Rexona teri ve kokuyu kesen rollon var çok memnunum 4.5 aylıkken parfüme başladım işe başladım evdeyken sıkmıyordum ama işe başlayınca şıktım çok şükür meme reddi de olmadı 6 ay 6 günlüğüz
00ozge00 Kız ben hamileliğimde doğumdan sonra da süründüm hep çok şükür ret met olmadı kokulu kokulu emzirmeye alıştırdım galiba 🤣🤣
Eliffymn ElifMeryem25 doğumdan beri kullanıyorum rexona meme reddide olmadı, kişisel bakım çok önemli bence😬 ter kokusuyla hatırlamasindansa deodorant kokusuyla hatırlasın oğlum😬
Keremikoo ElifMeryem25 icerigi temiz siveno roll on kullanabilirsiniz. Hamilelik oncesinden beri kullaniyorum ben cok cok onlemiyor ama gun asiri dus aliyorsaniz yeterli gelir.
nazlimom_ ElifMeryem25 doğum sonrası ter kokusu vardı bende de deotak kullanıyorum kokusuz işe yarıyor parfümde arada sırada sıkıyorum meme reddi de olmuyor