Sultan20 İshal devam edıyorsa probiyotik damla kullanın bagırsaklarını duzenlesın alın eczaneden eczane bılır zaten. Yoğurt sevıyor mu zaten zorlamayın bizimki 13,gunde az az yemeye basladı. Ama günde iki kez kafaya bişey olmaz ama siz yinede probıyotık kullanın bagısıklıgı içinde iyi olur. Burnu tıkalı olduğu için emmıyor burnu içinde coldmix damla var eczanede yoksa trend yoldan siparıs verın yakasına ıkı damla damlatınca ya da uyuduğu yere üç danla cıldıne temas etmesin, ben enjektörle acıyorum yıkıyorum burnunu ama ondan once nemlendırıp acıyotım damlayla yoksa akmıyor. Onı da tabı tek yapamıyorum yaptırmıyor yere telefondan vıdeo açarak yapıyorum. Sprey tarzı burun acıcı alın ismini yazıcam sıze kullandıklarımı hangısını bulursanız alın