Suleyadasusu 2.ay aşıları sonrası bebeğiniz bacağı acıdığı için ağladı mı ? Bacaklarını çekiştiriyor bebeğim ama gazdan mı yoksa aşı yüzünden mi ağlıyor anlayamadım başına gelen varsa yorumları bekliyorum
Tugbaelifumay Suleyadasusu bizde geçen hafta olduk bacaklarını cekmesi gazdan dolayı olabilir. Benim kızımda kolunu hiç oynatmıyodu agrısından sanrm
YEymeninAnnesi Suleyadasusu çocuğun ateşine bakın ağrı ister istemez oluyor bnm oğlumda halsizlik ve ateş yapmıştı 2 gün sürdü her çocukta olmuyor takip edin eğer ateşi yüksek ise calpol verin iyi geliyor
Ysmnylcn Ağrı kesici kremler var bacağı ağrıyordur muhtemelen çünkü üç aşı birden yapılıyor diye biliyorum ağır yani yarın bizimde var aşımız 😞
Deletedmom_297 Ysmnylcn bizimde yarına Alalh yardımcımız olsun yavrularımıza güç versin acısız ağrısız geçirsinler inş
Mermaid [bilinmeyen] her bebek ayni olmuyor uzulmeyin lutfen benim kizimda cok az ates oldu biraz agri kesici ates dusurucu kullandik 2gunde gecti, bacaginda aci agri filanda olmadi
Suleyadasusu Hepiniz çok sağolun ateş olmadı çok şükür calpol kullandık bacaklarının acısı geçti çok şükür dokundurtmuyordu artık dokununca ağlamıyor kolunu baya oynatıyor kendi ama kendi gene de huysuz napsın yazık yavrum üç tane aşı bana vurulsa bende öyle huysuz olurum aşı yaptıracaklar Allah hepinizin yardımcısı olsun o yavruları ağlarken tutmaya çalışmak çok zor inşallah hiç birinin bişeyi olmaz ona gelecek acı bana gelsin yeterki o melek yüzü hep gülsün yavrumun