tatlismelegim Merhaba kızlar kızı ve oğlu olan anneler hamileliklerinde ne gibi farklılıklar vardı acaba örneğin kızımda şöyle bulantım oldu oğlumda olmadı ya da kızımda tatlı aşerdim oplumda ekşi vs şeklinde yazabilirseniz çok memnun olurum☺️🙏🏻
Madam tatlismelegim oğlumda tam 8 ay kustum hemde dehşet şekilde kilo falan verdim gebelik döneminde bişey aşermedim ama 5,6. Aylarda bol limonlu patates salatası yedim sürekli asla cinsiyetle alakalı değil ama bu tamamen kişinin bünyesi ile ilgili
[silindi] tatlismelegim hem erkek hem kız bebek hamileliği yaşadım ikisi de birbirinin tamamen aynısıydı.
Ndrg-12 tatlismelegim kızımda çok bulantım oldu oğlumda olmadı. Kızımda daha rahattım oğlumda zorlandım. Kızım daha hareketliydi oğlum daha uslu :)
Denniscab tatlismelegim 14. haftaya kadar her şeyden tiksindim patates ve e ekşi elma dışında ağzıma lokma koyamadım, tatlı delisi ben görmeye tahammül edemedim dediler kesin kız. Erkek olduğunu öğrendiğimde şoka girdim herkes tüm belirtilerin kız olduğunu söylüyordu. 16. Hafta sonrasında her şey tüm belirtileriyle geçmişti sonrası çok çok rahat bi hamilelik geçirdim
tatlismelegim Madam ben de kızımda hiç kusmadım şimdi aşırı midem bulanıyor dedim acaba bu farklı mı☺️
Madam tatlismelegim pek sanmıyorum ben eltimin 4 kızı var hepsinde farklı belirtisi oldu birinde çok rahattı diğerinde çok kusmuş falan ama hepsi kız mesela buna göre yorumlama hiç 14-16. Haftalara kadar sabrer insan sonra bir cinsiyet istiyor ona yoruyor farklı çıkınca değişik hissedebiliyor
[silindi] tatlismelegim mide bulantısı baş dönmesi hiç yaşamadım hiç aşermedim. sonlara dopru nefes darlıgı problemi yasadım braz. bu acıdan benm için kolaydı ama rahim ağzı yetmezliğim vardı o yüzden zor geçirdim. ama bebeklerin varlıgı hc rahatsız etmedi hamile gibi değildim büyüyene kadar.
tatlismelegim Denniscab ben de kızımda çok şekerli çay istemişti canm normalde hiç şekerli içmem geçen gün de canm aşırı turşu çekti annemler şaşırdı hatta ☺️
Latiko tatlismelegim kızımda deli gibi kustum herşeyden ama herşeyden midem bulanıyodu sadece ayva yiyebiliyordum. Kilo verdim kesin çocuk minnacık bişey doğacak diyordum 4 kilo doğdu, oğlumda da hiç bulantım olmadı iştahım o kadar açıldıki 20 kilo aldım kesin tombak olacak bu oğlan dedim 2750 gr doğdu 😅😅
Hndealnathn Oglumda da aci tatlı ekşi yedim kızımda da.oglumda çok bel ve sırt agrim oldu.mide bulantım çok çok nadirdi kızımda da doğuma kadar kasik ve karın ağrısı yaşadım 17 hafta bulantidan süründüm duvarlara tutunup yürüdüm 24 saatin her dakikası mide bulantısı yaşadım halsiz kaldım ağliyordum her gün bulantidan.suyla yaşadım ki o su da ancak ilaçlar için içtiğim 24 saatte 1 bardağı geçmeyen miktardaydi.ama tabi bunlarin hiçbirinin cinsiyetle alakası yok.bu tamamen benim vücudumun hamilelik sonucu oluşturduğu reaksiyonlar
Demetbulut tatlismelegim iki hamileliğimde aynı geçti nerdeyse ikisindede doğuma yürüyerek gittim kıızmda erik oğlumda portakal aş erdim kızım 11 oğlum 2.5 yaşında 🦋🦋
MyPrincessBaby_ Benimde kız da çok bulantım olmuştu çok kustum , zor hamilelik geçirdim , ama şimdi 2. Ye hamile olduğumu öğrendim bunda bulantım yok