Kizlar bugun kaynanamlardaydik bayram ziyaretinde .. gorumcemin oglu 1. 5 yasinda 2 aylik kziimi ayağımda salliyordum geldi baş ucuna eliyle zarar vermesin diye cok dikkat ettim ama bir anda nasil olduysa cocuk kafasını n üstüne düştü eliyle.. yani eliyle kafasına düştü.. eli degdi sadece . kızım ağladı bi 2.3 dakika sustu sonra baktim kafasinin her iki yan tarafı kızarık.. sizce birsey olmus mudur . Cok evham yaptım 😦😔