kultanesi Hayırlı bayramlar sevgili annelerim, kızım 3 ay 10 günlük kilosu 4.800 bir ayda 600 kilo aldık mama hiç yemek istemiyor sadece anne sütüyle besleniyor. Benimle aynı durumda olan bebeği var mı acaba nasıl bir yol izlemem lazım kilo alması için?
Sudee96 kultanesi 3 ay için 600 gram kötü değil alt sınır ama mamaya başlama sebebi Değil dr ne dedi? Birde doğum kilosu önemli
leylosunannesi kultanesi valla benim de 3 ile 4 Ay arası 500 gram aldı mama içmek istemiyor aynı şekilde perişan ediyor beni keşke bir çözüm bulsak
kultanesi Asl90 çevremdekiler zayıf vs moral bozunca bende sizlere sorayım dedim belki yapmam gereken bir şey vardır
kultanesi leylosunannesi Sudee96 doğum kilosu 2.930 Dr beni sordu çişini yapıyormu günlük 4 veya 5 bez değişiyoruz dr da demek ki sütün yetiyor mama yetmiyorsa sık sık emzir dedi
kultanesi leylosunannesi sık sık emziriyorum ben çişini de iyi yapıyor bende protein gıdalar tüketiyorum
Sudee96 kultanesi 5 bez gayet iyi birde sıcak havalarda bez sayısı azalıyor illaki bilemedim ben olsam bir ay sonra bakarım bi ne kadar kilo almış ona göre başlarım. Bi bebeğin en iyi doktoru annesidir içinize sinmiyorsa aç olduğunu düşünüyorsanız başlayın tabi mamaya hiç birşey olmaz. Benim 5,5 aylıkken sütüm çok azaldı mecbur başladım mesela