Nilkiz İyi akşamlar hanımlar biz Urfa da yaşıyoruz bayram için Ankara’ya geldik 5,5 aylık bebeğim var ne giydireceğimi şaşırdım. Uyku tulumumuz yok oda 25 derece sabaha kadar soğur herhalde hava
Mirosunannesi Nilkiz normalde çıtçıtlı atlet ve yazlık uyku tulumu tulum yıkanırken de , altına uzun ince pijama üstüne atlet ve yarım kollu çok açıyor üstünü benimki 😓
Latiko Nilkiz akşamları serin oluyor biraz ben uzun kollu ince bi tulum giydiriyorum üstünü hiç örtmüyor zaten.
leylaelisa Nilkiz e tabiki ortuyorum buyuklerimiz usuyenin uzerine kar yagar derlerdi hep ben bebegmle beraber yatiyorm ben naslsam ona da oyle cok kucuk degl cnki artk benmde oglum bes ay on gunluk
Aasesa Ben uzun kollu ince penye tulum giydiriyorum, üzerine de uyku tulumu 4,5 aylık. Gece serin oluyor hatta şu an gök yarılıyor sanki
Nilkiz Mirosunannesi Aasesa benimki de çok açıyor ben kısa kollu zıbın ve şort giydirdim üstünü de örttüm ama ince oldu o zaman
Mirosunannesi Nilkiz sabaha karşı soğuyor oda yine bakın bacakları falan soğuksa pijama giydririsiniz üstünü açmış mı diye bakmak çok zor oluyor uyuyup kalıyor insan