Busra1999 oğlum 1 aylıkken 2 saatte 60 içiyordu 2 aylık olunca 3 saatte 90 vermeye başlamıştım ,, şuan 5 buçuk aylık 120 içiyor ,, sadece mama içiyordu anne sütü almıyordu ,,, bebek biberon bitince çok ağlıyorsa gazını çıkartmama rağmen ağlamaya devam ediyorsa mutlaka 1 ölçek yükselt demişti doktorum ama arası 2 saat olsun demişti , 2.aydan sonra arayı 3 saat yapmıştık mama diye ,,,