Kızlar bu hafta 3 aylık oldu bebeğim rota aşısını yaptıracaktık ama kovid olduğumuz için doktor vurulmasın vücut yorulur dedi haftaya da resmî tatil olduğu için doktorlar tatilde, bende memlekette olacağım. Diğer pazartesi bebeğim 104 günlük oluyor geç kalır mıyım aşı için?