Merhaba kızlaaar kizim 21 aylik olucak çalışmıyorum kendim bakiyorum bazen babannesine birakiyorum bir kac saatliğine .. ama şu sıra hep bacagma yapışık koltuktan kalktgm anda oda kalkiyor tuvalet ya da baska odaya gittiğimde kapiyi kapattgimda ağlama krizi yasaniyor ne gittigim yerde ne evde rahat yok ne yapicam gecer mi bu durummm canım ciğerim ama hep böyle yapisik olmuyor 😀😀