nazliaynaci Bebeğim 3 bucuk aylık. Yaşadığımız ilin yaklaşık 1 haftadır dışındayız normalde bebeğim her gün 1 ya da 2 kez kaka yaparken 3 gündür kakasını yapmıyor, ne yapmalıyım endişelenmeli miyim acaba
Nedenneden nazliaynaci Sadece anne sütü ise 10 güne kadar normal sayılıyor başta 8 günde bir yapardı sonra 4.5 aylık son 1 aydır falan günde 1 e düştü zorlamıyorsa bekleyebilirsin