Geçen hafta aynı durumu yaşadık. 39u geçiyordu ateş. Acile gidip serum verdirdim çünkü ateş düşürücü ya da duşla evde kontrol altına alınabilir değildi. Havaleden de korktuğum için hastane ortamında takip edilsin istedik. Geceye denk geldiği için emzirerek uyuttum serumla kucağımda. Bir buçuk yaşında oğlum.. bikac gün sonra öksürük başladı. Tekrar götürdüm doktora, ciğerlere inmiş mi öksürük, bı dinlesin doktor diye. Hafif bronşit ded, bı şurup verdi.. şurubu düzenli kullandım 4 5 gün oldu..bugün daha iyi, azaldı öksürük.. sizlere de geçmiş olsun.. bebekler hiç hasta olmasin…🤲🏼