Taze1mom merhaba benzer bir durum yaşamadım ama takip ettiğim pedagogların zaman zaman bu konugla ilgili yaptığı paylaşımları okurum hep. Şöyle ki aslında tırnak yemenin bi sorun değil, herhangi bir sorunun sonucu olarak ortaya çıktığını söylüyolar. Yani önce bebeğinizin yaşadığı bir stres, duygusal bi sıkıntı var mı ona bakıp varsa bunu ortadan kaldırmak lazımmış. Yeni bi kardeş, ortam değişikliği, emzik bırakma, tuvalet eğitimi, kreşe başlama, annenin işe başlaması gbi gbi. Acı ojenin işe yarayacağını zannetmiyorum ama yarasa bile sadece sonucu ortadan kaldırmış olacak. Umarım sorunun kaynağını bulup çözebilirsiniz😊