Sybabys benim kızım da 43 günlük gün içinde birçok kez gaz sancısından ağlama krizine giriyor. Damlalar vs işe yaramıyor. Karın masajı ağlarken işe yaramıyor zaten kendini kasmış oluyor, karnına bastırırsak daha çok canı yanar. Omzunuza alıp totosuna vurabilirsiniz hafifçe zıplatarak. Bizde sadece bebek arabasına koyup ileri geri sallamak ya da mama/meme vermek işe yarıyor sakinleşiyor. Sakinleşince ya kendiliğinden çıkarıyor ya da masaj yaparken çıkarıyor