Bebeğimde dudak bağı olduğunu farkettim 3 aylıklen meme reddi başladı hala devam ediyor bunun nırmal olmadığını hep düşünmüştüm geçen gün dikkattimi çekti ve farkettim ne yapmam gerek hiç bilmiyorum hangi doktora gidilir ne yapılır başına gelen var mı