Dildeniz _eylull_ bol ılık su verin tek çare o İnan’ın ben yıllarca yaşadım oğlum da yaşadım rahatlatıyor ve balgam varsa atmasını sağlıyor geçmiş olsun
Esraarass _eylull_ öksürük bir hastalık değil. Hastalık belirtisidir öksürüğü bastırmak yanlıştır. Hastalık iyileşince öksürükte geçer.
_eylull_ Oznur gündüz veririm su iciriyim bardakla dedim icmedi ilaç vericem sandı Heralde. Zorla içiriyorum suruplari
_eylull_ zubeyde_vs1 babyrap diye birşey almıştım eczane den ben o mu acaba dediğiniz . Göğsüne suruyordum dur bı bakim
Ates_mami _eylull_ ılık su içirebilirsiniz. Ve odanın ısısını düşük tutun. Sıcak öksürügü tetikler çünkü.
Zeynepppppp _eylull_ bı tatli kaşığı tereyağini erit tavada bı çay kaşığı pekmezle özeleştir ilikken ver biseyi kalmaz