Tetikte bekle emdi isiracagi zaman biraz durup düşünür gibi yapıyor 😀o an memenin ucunu emerken serçe parmağını araya sok. Benimki şu an tokken ısırıyor ben anlıyorum yeter diyip yere birakiyorum acıkınca yine alıp emziriyorum. Açken rahat emiyor. Böyle bir yol buldum kendimce. Ama iki defa yara eder gibi olmuştu çok kötüydü bir de emzirmesen süt kanallarda tıkanma yapar ağrır göğsün. O halle emzirirsin. Ucuna bakım yap zeytin yağı sür