Hanımlar oğlum 1 haftadır kusma ishal ve ateşten dolayı rahatsızdı 4-5 defa serum yedi şu an kusma ishal azalmış fakat inanılmaz bir huysuzluk ağlama krizleri asla susmadan çığlıklar ortaya çıktı ve eskiye orasnla çok daha az idrar yapıyor sizce bu durum normalmi bqşına gelen vermı