Arkadaşlar 5 ay 18 günlük pğlum babildama doneminde haliyle ba ba de de gibi derdi gel gel derdi kaynanamlara o halde videosunu eşim gonderdi cocuk daha konusmuyor yani kendi halinde cok söylerdi artik hiç .çok emek vermistim çok üzgünum şimdi normal mi bu var mi ayni durumu yaşayan nazar mi aldi diyorum