Nurduman8 geçmiş olsun
2 gün önce 39.9 ateşle uyandım
Göğsüm kızarık ve şişti , aşırı ağrı vardı
Genel cerraha gittim , ultrason ve kan tahlili istedi
Sıcak değil soğuk uygula göğsüne dedi
Hastanede ağrı kesici ve ateş düşürücü serum verdiler
Bezi buzlu suyla ıslatıp göğsüme sardım 20 dk da bir tekrar ıslattım
Bebeği emzirdim bol bol (tabi neredeyse acıdan ağlayarak)
Göğsümde kalanı sağdım
Kan tahliline göre doktorum antibiyotik ve parol verdi
Çok şükür 1 günde toparlandım