Oğlum inanılmaz yaramaz oldu son 1 aydır. 2 hafta sonra 2 yaşına girecek,
Eline ne geçse fırlatıyor bu huyundan nasıl vazgeçeçek bilmiyorum 😮💨😮💨😮💨 biryerde bişi görmesin illa yerde olucak o orda durmucak bazen cok bunalıyorum bu davranısından 🥹🥹 ne zaman düzelicek acaba.
Suyunu içiyor bitince yanındaysam bana veriyor yoksam fırlatıyor 🥴 Sandalyeleri devirmeyide cok sevıyor😮💨😮💨 mutfakta petek üzerinde havlularım oluyor görür görmez hepsini yere atıyor 😂 delireceğim🥹🥹🥹