Benimki hep uyuyodu kızlar yeni yeni açılıyo gözü canını acıtıp uyandırıyoduk artık doktor uykuyu seviyo dedi sarılık testine bile göndermedi doktor sarılığı yok dedi ama hep uyuyodu 45 günlük bebek sarılık riski geçti doymasa uyur mu sizce halsiz düşer açlıktan uyur falan dediler kafam karıştı benim huysuzluğu yok çok şükür çişi kakası normal ilk ay 700 gram aldı doktor biraz az dedi o yüzden düşünmekten sütüm kesilecekti geçen gün