Herkese iyi bayramlar öncelikle bebegımin doymadıgını farketım ve sütüm sürekli git gel Bı var Bı yok bebegım şuan ac ve doymadı uyuyamıyor 4 aylık ve mama almaya karar verdim hangı mamayı alıyım ne kadar ölecek kullanmam gerek kac cc suyu nasıl olmalı kaynatmaı mıyım hıcbır bilgin yok lütfen yardım edin