Merhaba anneler bebeğim 5 ay 3 günlük kaşık mama vermeye başladım sütüm az kilo aldırdığı için fakat 5-10 kaşık anca yiyor çok endişeliyim kilo alımı yine az olacak diye nasıl yapsam bilmiyorum 🤷♀️ sizce nasıl az mı en fazla 10 kaşık yemesi beni de emiyor ama işte 22 günde 220 gram almış o yüzden mamaya başladık