Elimde 300 bin lira para var araba almayı düşünüyorum ehliyetim de yok onu da halledicem eşim sordu ister Manuel ister otomatik alalım ne istiyorsun dedi ama otomatik olsa kullanımı daha kolay daha rahat ama manuelle otomatik arasında uçurum fiyat farkı var mesela wv polo otomatik 600 binse Manueli 250 300 bin ne yapayım şaşırdım kullanacağım arabayı Manuel mi otomatik mi alayım ve ehliyet için mantıklı olan Manuel almak ikisini de kullanmak açısından ama otomatiği almak daha kolaymış sizce uğraşıp Manuel ehliyet mi otomatik ehliyet mi buna da yardımcı olun lütfenn