pofuduknuriye herkes sanal doktor canım bilmiyomusun? Bende başlamak zorunda kaldım benim bebeğimde bi kaç gün sonra 5. Ayına giricek sütüm yetmiyo yok denilicek kadar az, mama ve biberon sevmiyo asla biberonla yemez kaşıkla vermeyi deneyim onuda kabul etmedi ve kilo alımı sınır altında çıktığı için ek gıdaya başlamak zorunda kaldık. Kime ne? Herkes tıp okumadan doktor kesilmiş ki herkesim bildiği şeyleri takılmış plak gibi sayıklayıp sayıklayıp duruyolar. Anneyiz ve herkes ne yapması gerektiğini gayet iyi biliyo. Doktor önerisiyle başladığınızı söylüyosunuz biri ordan çıkıp doktorun adını soruyo napıcakmış araştırıcakmış. Sizeneeee?? Neyin araştırması bu?? Herşeye burnunuzu sokmayı bırakıp bebeğinizle ilgilenseniz daha mutlu bi bebek yetiştirirsiniz inanın! YETER!