Kbr041 normal dogumda cok oluyorda boyunda sorun ondan sordum.siz doktora gosterin boynunu.ben normal dogum yapdim sabahi bebeyin boynunu ulturason yapildi dogum zamani ufak bi sey olmusdu boynuna boyunluk takdik bir ay tekrar kontrol etdiler boyunluk cikartildi sorun yok soledi.gec fark edilince boyun eyriliyi oluyormus bebeklerde.doktor bana bide hangi tarafa bakmiyorsa o tarafa dogru yatirin arkasina yastik koyarak soledi