Selam kızlar 9 aylık oğlumu ara sıra yürütece koydum . Yürüteç kullanımına karşıyım normal şartlarda fakat tek başıma oluyorum sürekli memleketten uzak olunca haliyle çocuk kimseyi görmüyor sürekli evde sıkılıyor bende ara sıra koydum. Şimdi farkettim ki yürütece bindirmeden ellerinden tutup adım attırdığımda yürüteçte bastığı gibi ayakları açık şekilde oturur gibi duruyor ve ayaklarıyla tamamen yan basmaya başlamış. Bu durum aşırı canımı sıktı bidaha asla yürütece koymıycam ama ayak yapısı böyle mi kalır yoksa düzelir mi bilgi sahibi olanlar yazabilir mi