eserekli_kiz11 sevgikelebegi duzenli olarak dolaplari silersen surekli ışıl ışıl olur ben haftada 1 veya yemegine gore mutlaka bir bezle usten silerim ama hic silmeyip buyuk temizlikte (yaz-kış) silinirsw ozaman temizlemesi cok zorlasir ışıldamaz 😄
Prensannesiyimm sevgikelebegi Bulaşık makinesi parlatıcısı koyuyorum ışıl ışıl ve tertemiz oluyor genellikle sürekli silerim yağlı olmaz bunu kullanırım ama yağlı ise asperox sarı güç kullanıyorum
eserekli_kiz11 sevgikelebegi ooo ozaman temizlemen biraz zorlasir yani bi rutin haline getrrsen bulasik yikadiktan sonra hemen silersen yag birikmez daha kolay olur
Tugcedefne aylinbb bulaşık tableti elde kullanıma uygun değildir. Sert kimyasal içerir. Yeterince durulanmazsa sağlık açısından zarari olabilir.
sevgikelebegi eserekli_kiz11 hahahah ben mi 😄😄😄 üşengecimdir canım ben senede 2 veya 3 kez silerim fazla yağ ile işim olmuyo