sacmalamayten1 benşm kızımda aynıydı inanın asla içmiyodu aslaaaa uykusunda 30cc en fazla 50cc içiyodu akıl sağlığımı kaybedevektim artık sinir stres endişe korku hepsi bi aradaydı aldım doktora götürdüm doktor bişey yok çocuk bu olur dedi dalga geçer gibi 2 3 gün daha gözlemledim araştırdım atak dönemindesiniz falan diyodu tamam belirtiler vardı ama hissediyordum atak falan değildi kakasını çişini takip etmeye başladım ha bide doktor gazdan olablir demişti gaz damlasında başladım hiç bişey değişmedi yine içmiyo yine ama sonunda fark ettim çişinde sıkıntı var kokusu değişmeye başladı az az yapıyodu falan aldım başka bi doktora götürdüm tahlil verdik enfeksiyon çıktı ilaç tedavisiyle toparladı şimdi iyi şükür. Ama bunlaedan önce biberon değiştirdim mama değiştirdim yok Allah yok içmedi çocuk mamayı yapıp döküyodum sürekli meğer enfeksiyon varmış da annesi anlamamış 🤷♀️☺️