Esmabyr Herkese iyi geceler anneler emzirirken kiraz sapı çayı içen oldu mu hiç sizce bebeğe bir zararı var mı bebeğim 5 aylık
Hanteyy Esmabyr kiraz sapı çayı yapısı itibariyle ödem attırıcı olduğundan bu tarz çaylar emzirme döneminde pek tavsiye edilmiyor zira vücudunuzdan size süt üretiminde gerekli olabilecek suyu atmış oluyorsunuz
Dildeniz Esmabyr ben hamileyken içtim böbrek sıkıntım vardı birde idrarla ilgili bir sıkıntı olmadı ama siz bence sormadan içmeyin ne olur ne olmaz