Umutluluk oğlumda 3 gündür ateşliydi ilk gün 38,5 başka eşlik eden bir durum yoktu 2.gün 39,5 oldu ishalde başladı enfeksiyon olabilir diye doktora götürdük dişten bu kadar yükseleceğini düşünmemiştik bütün tetkikler yapıldı temiz çıktı şükür azı diş çıkarıyor ondan sanırım bugün 4.günümüz şükür ateş kalmadı, sizinde dişten olabilir belki ama imkanınız varsa yine de doktora götürün, herkeste ateşin farklı sebepleri olabiliyor çünkü. Çok geçmiş olsun 🙏