Sevvalalp eltimin cocugunda da var. Doktor bebek dogdugunda down sendromlu olabilir onlarda genelde boyle elinde cizgi oluyor demisti. Birsuru doktora goturduler. Butun hepsi sorun yok bebekte dedi. Yani elinde simian cizgisi var doye illa genetik rahatsizlik olucak diye birsey yok. Normal saglikli insanlarda da olabiliyor. Bebegi buyudu 1 yasinda. Hicbir sorunu yok.