Meryemlinam Kızlar merhaba 52 günlük olduk bugün hem meme hem mama kullanıyoruz nerdeyse 1 aydır emzirirKen canımdan can gidiyor canım çok acıyor sebebi nedr
visneli_turtam Meryemlinam bu ağrı normalde 1 ay sürüyor sonra geçiyor,çünkü süt kanalları açılıyor ,ben gümüş kapak kullanmıştım yara filan olmadı ama acıyordu her emzirmede,sizin niye bukadar sürmüş anlamadım
AtlasBebekk Meryemlinam aynısı bende de vardı geçen ayda bide tam mastit olmuştum Banyoda sıvak suyun altında sütüm bitene kadar sağdım masaj yapa yapa O günden beri hiç ağrım kalmadı Bide bol bol emzirmek lazım mış ben o çok ağrıyor diye diğer göğsümden daha çok emzirirdim halbuki ağrıyandan bol bol emzirsem ağrısına iyi gelecekmil Bi sizde benim yaptığımı deneyin inşallah işe yarar Çocuğu uyutr uyutmaz duşa girin eşinizede uzun kalabilirim ye anlatın sağın iyce
miniikmucizeem Meryemlinam iğne batma hissi gibiydi her emzirdiğimde ağlardım ama en fazla bir aya kadar birşey kalmaz hem süt geliyor hemde süt kanalları kendini iyice açıyor
Cansudeniz12 Meryemlinam Gümüş kapak aldınız mı ben ilk başta krem kullandım hiçbir işe yaramadı.Gümüş kapak çok iyi geldi.Hatta en başta almadığıma çok pişman oldum