Görüyorum bazı çocuklar duruyor oyun oynuyor kendi kendine, uslu uslu yemek yiyor, uyuyor. Büyüyünce düzelir dedim daha beter oldu. Hiç bir şeyi kolay değil. Öncelikle uykusu, 26 ay oldu 1 gece bile sabahtan akşama kadar uyumadı, her gece 4-5 sefer uyanıyor ağlıyor, kucak istiyor saatlerce uyumuyor. Gün içinde yemek yaptırmaz, tuvalete girdirmez birden kucak isteği gelir almazsam kriz çıkar… tüm gün memeye açıp bakıyor dokunmak istiyor veya emmek istiyor. Mama sandalyesine hep bir rüşvetle oturur yemeğin yanında meyve veya tatlı gibi ve zar zor yer . Artık kucakta taşımaktan belim mahvoldu oturmamı da istemiyor ayakta kucakta hep. Bütün gün her şeye en ufak şeye bile ağlıyor ve çok zor sakinleşiyor kendimi çaresiz tükenmiş hissediyorum. Resmen evden kaçmak için markete falan gidiyorum oyalanıyorum. Normalde kızımla vakit geçirmeyi çok severdim ama o kadar zorluyor ki bu ara… Babasına gitmek istemez babası ile uyumaz oynamaz hep beni arar. Bu durumları yaşayan var mı ne yapmak lazım kızlar öneride bulunursanız çok sevinirim.