Ayseylzz15 Hanımlar sezeryan doğum yapalı 18 gün oldu ve dikiş olan yerin biraz üstü karnım acıyor eliyince bile sizce normal mi
1kizannesi Ayseylzz15 şişlik normal ama iltihabı doktora gösterseniz iyi olur bende olmadı yanlış yönlendirme olmasın