BurcuKucuk Anneler merhaba mutlu bayramlar. Yarın Çekmeköyde bulunan Park of İstanbul’a gitmeyi düşünüyoruz. Gidenleriniz var mı? Var ise tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz lütfen 🌺
Prenses070219 Sürekli gidiyoruz çok keyifli bi ortam yaralı hasta hayvanların tedavileri yapılıyor. Ama yarın yağmurlu hava hayvanları güzel havalarda çıkartıyorlar gitmeden önce instagramdan sorabilirsiniz BurcuKucuk