Serpilctn 1ay 12 gunluk oğlum arabada en fazla 1 saat sakin kalır sonra dünyayı yakıyor tövbe durmaz bu yüzden fazla evden çıkmıyorum pişman ediyor beni nasıl alıştıririm yada şuan küçük olduğu için böyle 3,4 aylık oldumu durur diyorlar dogrumu
Sadeceanne1612 Serpilctn yok vallahi 6 Ay 23 günlük oğlum Evim de avm dolmuşa falan 25 dk yürüme mesafesi ilk 10 dk bebek arabasında sonra da kucakta gidiyor pişman oluyorum ciktigima alısmiyor sevmiyor hala hava da sıcak sırf bu yüzden 2 haftadır dışarı çıkmıyorum
1kizannesi Serpilctn 1 saat sakin kalır büyük ihtimalle uyandıktan sonra çıkıyorsunuz 1 saatten sonra yoruluyo ve uyumakta zorlanan bebekse bu yüzden durmuyo aslında uyumak istiyor benim kızımda öyle büyüdükçe uyanık kaldıkları süreler uzayacak daha iyi dururlar inşallah 😅
Serpilctn Leylasiva nasil alıştırmayı düşünüyor sun canım bana da akıl ver 😀😀ben diyorum acaba her gün dışarı mı çıkarsam yarım saatte olsa en azından alışır belki
Serpilctn 1kizannesi evet ayakta uyumaya alıştı ondan diyecem arkadaşımın kızı da hep ayakta sallanarak uyuyor ama arabada da desteksiz bi şekilde yatıyor anlamadım benim oğlan bi değişik